Ond bråd död

Hey.


Regn regn regn. Jag ställde alarmet på 2 för att vara halvlevande till dagens planer.
Sov med solkräm och mankini för kommande solgass.
Men när jag lystrade till något som skulle kunna vara hagelvarning, så knöt jag åter fast mig i sängen.
Då blir det som följer; att klockan är fyra, jag har enbart druckit ett glas mjölk och snart är det dags att rulla mot jobbet.
Såna här helgen går i ett. Man får inget gjort. Men på nåt sätt lyckas jag spendera pengar som ingen annan, fastän
12 timmar av dessa är arbetandes.
Iförsig så var vi och monstershoppade på coop inför kommande svullarkväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!