önskelista

Action eller glass!

Då var allt placerat i kartonger. Flickrummet ser mer ut som Fritzls källare och jag vistas inte där mer än nödvändigt.
Tydligen var någon annan också i nöd:

Jag hoppas det är propra porslinsgudar i lägenheten, så man slipper oron och jakten.

Igår sammanstrålade sjöström, ida och jag för en onsdagskväll på puben. Sista ölen med gänget mer eller mindre.
Men när man väl kom dit för att glo på skildavärldardaniel eller kareokebengan, numer, så slog humlen på insomningsknappen. Jag skäms lite över det bristande GO:et, men vafan. Efter 4 öl och en bigmac med kompani, tjyvade vi skjuts med bröderna W.

-Jasså du drar nu på fredag?
-Javisst vet du..
-Aha, hur går det då?
-Gå?! jag ska åka bil!




Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe ja de där tycker han är riktigt roligt :) Hoppa runt runt som en galning

2009-08-28 @ 11:07:10
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!