Russchian

Manowar på högsta vol när man vaknar lite halvmosig denna morgon!
Håller på fryser ihjäl eftersom det ska vädras till döds i lägenheten..

Över helgen har manövrerat kusins bohag, ja tills på tisdag då jag får egen port. 
Livet bor för närvarande i en sportväska.

Gårdagens slit och släp tog ut sin rätt. Jag avrundande kvällen med barca match och några vinglas.
Förövrigt verkligen otillfredställande match. Men rätt lag vann tyckte jag någon sa.

Planer för dagen ser ut att innehålla något med sprit, förhoppningsvis mat också.
Jag håller tummarna!





Kommentarer
Postat av: Madde

klart du får mat! det räcker! haha och ja det var ju barca som dom höll på :P

2009-08-29 @ 12:42:56
URL: http://vulnerable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!