Merry christmas or you will burn in hell


När Nätterna blir långa och kölden sätter in, med andra ord jag tänkte sitta upp och plugga natten igenom samtidigt leva inlåst från den ankommande minusbomben.

Julkortspressen har satt igång. Det postas julkort i samma takt som amazonas regnskog halveras. Detta enbart för att man ska hålla god ton med folk. Faktiskt så försvinner mer än 1 tunnland regnskog varje sekund, och det där kunde jag såklart utan att ha streamat saken.

Egentligen använder jag det bara som argument om någon skulle bli besviken över att jag inte skrivit in några rader, och därmed alltså inte "Önskat" en god jul. Man blir väl straffad med att inte få ta ifrån det understa lagret på chokladasken, men det får jag väl helt enkelt acceptera. Jag själv har fått ett kort i år. Från farmor.
Jag älskar farmors mix av versaler och gemener.





Merry christmas or you will burn in hell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!