The pocket(Hip)flask

Mors!

Det är numer 2 vekor till den stundande psykologitentan.
Det betyder egentligen att det i första hand är väldigt nära till hemvändardagen. Alltså att alla utflugna
hjältinnor kommer hem till skinkor, julstrumpor och gamla krogar.

Min energi har därför gått åt till att hitta den ultimata fickpluntan.
The perfect pocketflask!

Efter att ha utforskat sida efter sida för att hitta någon flarra som tillfredställer mina kriterier, fann jag denna.

Slank, iskall, banbrytande, funktionell.
Men jag tror den mer gick under namnet Ryggsäcksplunta.

huge_flask

Men jag ser egentligen bara fördelar:
När jag går och pudrar näsan kan jag lägga den på stolen för att ockupera mitt säte..
I annat fall också ta med den som dörrblockerare på toaletten..
Används utan problem som spegel för den berusade..
Kan troligast muta mig in på diverse ställen tack vare den ansenliga mängd sprit jag bär på..
Om inte annat kan den användas som tillhygge mot obstinata dörrvakter/bartenders..
Den kan nyttjas som reservdunk till bensin..
Kudde att sova på i fyllecellen..
Danspartner..
etc.etc

..och så levde jag och min fickplunta lyckliga i alla dagar!





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, ja nu börjar det lika något! =D

2009-12-04 @ 01:01:07
URL: http://ceciliafinns.blogg.se/
Postat av: Malin

Wehoo...jag är med på din blogg, animerad : )

2009-12-04 @ 23:59:48
Postat av: Joakim

Du argumenterar starkt och bra för din pluntas förträfflighet. Jag är imponerad.

2009-12-09 @ 20:26:14
URL: http://cramp.se/magazine
Postat av: M

jag är imponerad över pluntans existens överhuvudtaget!

2009-12-14 @ 14:56:33
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!