Arlanda

Goddagens!

På morgonkvisten under tisdagen var jag i ett
zombieliknande tillstånd.
För lite sömn, för mycket packning.
Jag ringde micke som jag övertalat
att skjutsa mig till stationen.
Allt gick som på smort och pappa hade kirrat biljetten.

Vi tog en morgonfika på donken innan  jag
sa hej till min trötte chaufför. Tnx mikeee!


Mot västerås. En förrödande resa eftersom jag glömt
mina hörselproppar, och frukostmackan från
donken gjorde några hastiga avstamp i kistan.

Byte i uppsala och jag köpte mig en vaniljbulle innan
bussen mot västerås, och min slutstation.
¨var glad att det bara var en timme dit, men mina
klotögong verkar ha haft en släng av starr
eftersom dom nätta en timmen, egentligen var
över 2 h!

Äntligen i Västerås möttes jag av edberg och systerhanna.
Vi knöppte passbilder i en liten burk på centralen där edberg
ser ut att ha en utväxt ur halsen( henns arm i konstig vinkel)
Vi köpte thaimat och handlade middagsingridienser.

Hem till Hanna i Råby i deras luftiga lägenhet.
Vi gjorde en kvick säck-koll och se om tomten ordinerat
likande packningsbevis.
Vi kompenserade varandra rätt bra. Allt från doftljus till
solcellsladdare med inbyggd radio, som vann.
En härlig soppmiddag med räkor och lax, som hanna kockade ihop
 med  lite rosévin till och en avslutande kopp the fick värma oss en sista kväll i
sverige.

Nu sitter vi på Arlanda efter en tidig morgonfärd från Västerås.
Lämnat bilen, checkat in bagaget och tagit en bagel på waynes.
Snart dags för den slutliga kollen innan vi snart sitter på vårt Thaiair
mot bangkok city.

HEJDÅ SVERIGE!




Kommentarer
Postat av: Anzo

Ta hand om varandra nu och ha så kul. Kramar

2009-01-14 @ 14:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!