kvällsinlägg

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN!!! oohohhoho

Tur ni har som slapp höra min tondöva stämma!
owell sitter hemma med dirty sanchez som har raketer i röven,
och lyssnar på den mest uttjatade låt som finns.
Men den föll sig så bra i tankarna på min resa tillsammans med edbergskan.
NÅ fan ska vi ha roligt.

Dagen spenderades med Lisa i stan på span på , ingenting.
Lusekoftjakt och funderingar vad fan det är för stajl på klädorienteringen.
inget duger.
Men allt för att fördriva tiden.
Sen dejtade jag kissi på birsta och köpte en tandborste för 2 kr på ÖB.

Helgen som kommer blir till att agera chaufför till mor.
Säga farväl på nåt sätt till de bihang som lyckats stå ut med mig
de fåtal gånger vi träffats.
Barra peruken ihopp om att jag har större chans att ha nåt på skallen när jag väl är tillbaka i
LaSwede.
Därefter äta en middag med familj mor.

FAn vad det värker i lampsladden, bör det göra det?
har dom injecerat rakt in i märgen..

Nu ska jag fortsätta gala till gamla dängor tills M kommer på nåt!!


KISS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!