little by little

Hejhopp!

Fredagskvällen trodde jag skulle bestå av filmvärldens mångfald.
Men det var innan jag blev okynnesfull , helt oplanerat.
Åkte brum med min mickelräv vän som skulle eskortera sin
broder. Målet varierade mellan mAx och macken.
Och väl på macken där han skulle köpa lite chewing gum
kommer han ut med 4 filmer och ett ciggpaket.
haha.

Som medpassagerare tolererades jag inte att avböja ölen
han friskt bjöd på.
Så samtidigt som jag kallades britta fick jag plåt efter plåt.
Färden blev lång om man säger så.

En jäger senare vid 4 snåret och jag dansade lös hemma i
Ms Casa. Jag glömde mitt vanliga ordinerande av macka och mjölk
och vaknade därför upp seg och med hjärnsprängande huvudvärk.

Wall-e fick bli min tillnyktringsenhet och när den sista promillen
vandrat ur kroppen fick jag ta vofflan på tur.
Mams skulle ut till söråker på parmiddag så man fick exemplariskt ställa upp.
Lite tråkigt med tanke på att alla bruppor skulle ut denna afton.
Men efter gårdagen och mitt lovord som skjuts, fick detta sopas under mattan.

Har nyss klämt en deg och börjar få ordning på tarmfloran.
Nu sitter jag här och väntar.
väntar, tills mor lite halvfnittrig ringer om eskort tillbaka mot hemmet.
Själv så känner jag inget större begär att brutalt och rastlöst göra nåt märkvärdigt.
så jag sitter här och luktar på blommorna under min korkek.
Har iaf en hög med låtar som skall in på mp3n pronto!

vakthund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!