Miracle

Sitter lite lätt kissnödig och lyssnar på foo fighter och försöker få någon ordning.
Ni ska bara se hur flickrummet ser ut.
Jag har liksom börjat röja fram ev saker jag planerat att ta med.
Så det är virrvarr, damm och bara tok.

Idag var jag uppe med tuppen, trots att jag sov klent inatt.
Jag tror jag fick en dos av resfeber.Blev lite stressad över att jag åker
om några få dagar, lämnar farsgubbe o katta hemma.
Man har inte direkt funderat över vad man kommer att vara med om,
men enligt Ida och elin är det helt obeskrivligt underbart.
Det räcker för mig.

Idag har jag varit o tagit sista partiet sprutor för 620 spänn(?!!)!
Därefter blev det forex, som såklart hade slut på baht just idag..
men bokade finör morgondagen.
Var till banken och gjorde mig dum och oförstådd.
Men jag tror jag fattat vinken nu.
Alla dessa kort.

Imorgon ska jag därför enbart hämta baht pengar på forex.
Åka till banken igen för att sätta in mina sparpengar.
Kopiera diverse papper.
Tvätta det som är behövligt.
Fixa biljett ner till västerås

PUST.
Det ser så mkt ut.

Ikväll ska jag också iväg och köpa mig en tele eftersom alla dom gamla
relikerna jag har i hemmet antingen är isärplockade av pappa eller har funktioner
som är bristande.
Sonyn, laddardöd. Nokia, mikrofonen väck. samsung, operatörslåst.
Så det ser inte så ljust ut.

hohoho!
Mer hemligheter sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!