School of rock

 HEAY!.

Helgen är över, min sista helg.
Som planerat var jag chaufför till mina päron.
Jag blev lite rastlös så jag hämtade upp kissi
för lite tid utanför restricted area.
Vi åkte på mAx och köpte en latte för en tia.
Det smakade skit.

Vid halv 1 tiden ringde Ch och ville hem, så vi blåste ut
till söråker och möttes av de druckna värdparet.
Hem igen. Och planerna på en fortsatt turné till stan
avböjdes.
Såg slutet på Scream sedan fick sömnen ta vid.

Äntligen har jag fått ordning på flinten.
Sara fick nog en smärre chock när man kom
halvdöd vid 1 tiden, våldsamt hår får man passa sig för.

Nu väntar jag in min vapendragare och ser på School of Rock.
3 dagar till takeoff!





Kommentarer
Postat av: s

RESFEBER!



(jag såg ditt sms, kan inte svara eftersom jag inte har några pengar nästan. Det låter supert iallafall :D)

2009-01-11 @ 20:22:56
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!