Trettondagsafton

HOHOHO!

Idag har alla varit lediga.Jag med som bekant.
Då passar man på att gå igenom allt under detta år som man förundras över
varje gång det kommer på tal.
Så i år har jag:

Varit en sommarkatt på HL

Sagt adjö till mina vänninor som rest världen över.

Varit Raggarbilschaufför

Fyllt 20

Varit med om tragiska olyckor.

Utsatts för stöld och inbrott

Varit sjuk och arbetslös

Åkt till Turkiet med far

Sparat till Asientripp

Firat jul och nyår i östersund



Nu är det inte heller långt kvar till den beryktade resan.
och till alla er som stått som feta gråsuggor i vägen
hpashfpojfoajpfjasofjpajfjafjofjfasj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asia here I come!

Jag har mist min skrivande ådra, vilket gör att varje gång jag tittar in på min blogg
och ser hur förbannat grå och misslyckad den verkar, loggar jag ut och lämnar den
helt blank.

Jag antar att det visar hur jag varit dem sista två månaderna.GRÅ.
tråkig, ensam och så djävla bitter.
Nu får man rycka upp sig. Och det tänkte jag göra genom att
få in några bilder.

               
Kusin d.ä  förgrundar                  den oövervinnerliga bålen   

               
Elektriska stolen                      Monika och Roger filar föda

   JAG HAR EN KVIST!

                 
Kusin d.y börjar bli slö         ..det gällde inte mig och andersson
                  
Spriten rotar sig på vänsterflay      innan kaffeskasken som sänkte mig


Så nu känns allt bättre. Lite färg, lite liv, lite nonsens.
Jag tar en matbit och återkommer snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!