Bure

Godmorgon!

Viger min början på ledigheten med att sova bort större delen av dagen. Gott!
Igår samlades kviogrna på ett fik vid sidsjön. Väldigt tilltalande sådant, med trubadur som sjöng nåt om
lampsladdar eller dylikt.
Därefter gick tåget till ida där vi avverkade konserter på löpande band. När edberg började dreggla for vi hem mot sherwoodskogen.

Snart ska jag på Bure. Det vill säga när jag duschat, ätit och skitit. Så det lär ta tid.
Men jag tror kvällen kommer bli oförskämt bra. Tält, öl, musik!

antar steg ett nu!



Kommentarer
Postat av: Jossan & Teus

du har ett sånt jäkla kul sätt att skriva på:) Hoppas allt är bra med dig!

2009-07-19 @ 13:10:45
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!