Changeling

Läste att denna skulle vara sevärd. Sagt och gjort så fanns den i min burk under gårdagen.
En filmatisring gjord av clintan, med Angelina plutande i huvudrollen.

Storyn är baserad på en sann händelse som inträffade i slutet av 1920talets kalifornien.
Nioårige Walter blir kidnappad ( raden av flertalet bortförda barn) och LAPD drar igång en utredning..

Jag ska väll inte säga för mycket för den som ämnar att se den. Jag tyckte den var bra, och jag slet mitt hår
några gånger under filmen.
Eftersom det verkligen har inträffat var jag tvungen att googla runt för att få lite kött på benen.
.Lite research bah.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!