Crack a bottle

Nu har jag ätit en 100 kronors godispåse. Sett på cashen.
Jag har sträcksovit i 10 h men känner mig inte direkt magisk.
Det ser ut som att det är dags att dra täcket över sig igen.

random knowledge.
Jag har badat 2 gånger denna sommar.
Mjölkvit på alla kroppsytor.
Har whitetrash utväxt och kroppsfett som överstiger mitt bmi.
Väntar på slantar som ja kan inkassera till skulder.
Annordna mekhjälp till kärran så jag slipper  ännu en ombesiktning.
Alfakassan har 12 veckors handlingstid.

Nu behöver jag nåt som kan göra mig glad. En kossa?

848.jpg image by ubercomments




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!