Jag, salander och en chipspåse.

Hejhopp!

Det var mer eller mindre under tvång som fossingarna fick möta dödsbåtarna imorse.
Tillbaka till formen för en vecka i plastens värld. Gemtyligt.

Så vad har jag bedrivit för otukt under denna lediga period?
Anlände som prao på 40årsfest med baginbox under onsdagen. Antog vålnadslikannde skepnad under torsdagen.

Jag fick godkänt som hundvakt och låtsades som voff-förare under hela långa helgen.
Hade en såndär minityrdog som folk pälsar på med kläder och blingbling. Men det rådde jag bot på
när vi tog ett besök "hem till gården" . Hälsade på idislande köttprodukter och hönshjärnor.
Utöver detta har jag agerat betongläggare till min ständigt arbetselake far och åkt på Kruskalas i grannsamhället.

Sen så var det såklart dags att fylla år igen. Och nu är man ett år närmare klimakteriet. Förträffligt vad tiden går.
Jag firade det med att jobba hela dagen och fick oväntade presenter. Tack!
Har gladeligen ätit transfetter och mår som en prinsessa med ätstörningar.

Av Flin fick jag en gladpackkinplastad pizzaslice och en dosa general!
du vet hur man charmar du.






Nu ska jag fortsätta följa salander!



Kommentarer
Postat av: Kalvuppfödearen

Du fick mer än godkänt som hundväktare du:) gjorde ett supervtjobb:)

2009-07-14 @ 01:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!