Supermän

Slutet gott allting gott!

 Veckans ökade stadsmängd har återgått till normal kärna. Alkoholisternas burk och flaskjulafton har ebbats ut. Ungdomsmottagningarna är överbokade och systembolagens högtryck har avtagit.
Säger som min fd rektor Erik Högberg gärna uttryckte sig "Kära vänner", Gatufesten är över.

Min vecka har präglats av balkongklättring, balkongsovning och balkongförtäring. I vilken kronologisk ordning som helst.
Hur som haver så besökte vi det tältbefläckade torget under onsdagen.Jag och min plastvän Lin.Efter en välpimplad förmiddag var vi redo, trots att inkubationstiden var betydligt längre än väntat. Kände mig svin nyttig med smoothies och rödvin. Tantsnuskig med blålila tänder, senare också tantfull på chillout och kvart-i-tre-ragg-stuket.
Daltons hade samlat en del P2are gratiskvällen till ära, vilket får sina konsekvenser.

Jag borde ha nöjt mig med en full kväll, den nivån var svårslagen. Men såklart ska jag dit ändå på fredagen och tro att den där 300+ kronorsbiljetten ska kunna tillfredställa fattiga mig. Partytältet  hos Jay  slog högre gnistor än den timmen jag stod ut på området.  Att sedan kliva upp på lördagsmorgonen vid 6snåret ,som världens fräschaste människa för att glad i hågen packa plast, var ju inte direkt bagatellartat. Men det där med arbetsmoral ska ju tydligen vara ett släktdrag.
12 timmarspass med kroppskontroll som en kalv och ögon vars synfält begränsas av blytunga påsar. Charmigt? Nä,men vinstgivande.
Koffeintabletter och söndagsgrillning kan få vilken som helst att överleva.

Hur som haver.Tack för helgen kvigor!

Kylskåpsinventering och komfortabel möbel härnäst.ack o ve.

Sundsvall




Kommentarer
Postat av: Kalvuppfödearen

tyckte dock det var bra konsekvenser ja...:)

2009-07-06 @ 00:22:42
Postat av: Linn

Kul att ha dej med!:D Jaa, förfester är de shit ofta!

2009-07-07 @ 23:56:34
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!