BOMFALLERALLA

Shu-shuba-shuba-shuba
Snus, porr & brännvin
Ritch-ratch-filibom-bom-bom
Exploderar som...


Jaha, nu har jag dresserat håret.
Nästan alla är på upptäcksfärd.  Typ spritochsport-färd.
Själv har jag roat mig med att göra ett stort fett kollage på mig själv
som jag ska ge bort till micke i present.
HAHA. LÄTT DEN BÄSTA PRESENTEN.
Säg till om ni fyller år, så får ni ett ex.
Eller vafan, ni får ett ändå.

Allvarligt talat räkan. Nu börjar det bli tråkigt.
Ska ringa Flin och snärtan, se om dom har några banbrytande planer.

Jag tar mig ett järn nu, så väntar jag. Väntar väntar väntar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!