Hälsobrunnen

Nej ingen hälsobrunn. Enbart fettbrunnar. Vi har några sådana stationer här i området. Mycket transfettsstationer.
Så för jag gav blanka fan i det där med nyttigt och köpte mig en gravt tilltalande deg från en av svålbankerna.
Den är så god. Rättelse, var så god! Perfekt och med mycket, mycket vitlök. En aningens otajmat att jag ska iväg och lira volleyboll, ja för precis 16 minuter sedan.

Pizzadamm på nävarna för extra glid i servarna? Vitlök för att stå i centrum och egocentriskt ägande av bollen. Deg i magen så man landar mjukt. Ost runt nyllet för att tugga sand vid ravelliräddningarna. Jag är taggad! Nu kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!