kampen

Skator och suggor.
kossor och kamrater
.

Period onée är förbrukad, genomförd.. avlsutad!! Jag hade måttliga mardrömmar innan det var dags att
stämpla in där på måndagsmorgonen. Men demonerna försvann, och jag föll in i plastmönstret återigen.
Såklart när man kommer tillbaka så återkommer också dom ständiga plågorna. Vi snackar avbitartänger som kommer flygande när man minst anar, sabotage av min dagliga utrustning ,putstrasor som använd som handgranater och ibland blir man utsatt för chickenrace per gaffelyftvagn alt truck.

Luggsliten klarade jag av alla prövningar, tillockmed tejpmarodören fick en smäll på fingrarna. Tanken är nu att hålla mig så långt från inplastaren som möjligt eftersom jag har hört ryktas om konspirationsteorier eller andra omfattande komplotter att låta mig packeteras i glapack.
I övrigt vill jag väl påstå att det har fortlöpt smidigt. så smidigt att jag får dricka öl på arbetstid, samtidigt som att jag får betalt ,nu på fredag.

Förutom att det snart ser ut som venedig har jag överlevt helgen.
Med skallebank och undermålig kroppsork tänkte jag spendera min fredag bakom ett spö. Men med kissi i krokarna på hastigt hembesök kunde man ju förstå att den planen skulle faileras.
- Hej! är du färdig? Bilen kommer om en 30 min och plockar upp dig..
Jag endast iförd långkalsonger och eluttagsfrisyr
-Nej? är det nåt jag missat?
kissi utbrister.
-Åhnej, har jag glömt att ringa dig?!!
-Är påven katolik?

Tydligen skulle vi sammastråla för en kväll i dålig karaktärs tecken.
Alternativt skåla för kissis hastiga på-parkeringen-frieri.
Ja alltså, hon har gängat sig med sin snut. Hon ser det mer som ett ägarbevis.
vi körde fuckthedealer och lyssnade på queen. Såg på pittarna mot detroit på lerkan.

För att få lite mer spänning i vardagen spontantuffade jag iväg till östersund en sväng. Med det menas 30 minuter innan tågavfärd och ingen giltig biljett. Jag sprang som en hund efter tåget och tydligen kände dom sig tvingad att låta mig kliva på. Hjärtinfarkt och med skaplig alkislunga. Jag satt och skämdes lite och försökte göra mig osynlig, men inte ens det lyckades jag med.
Kvällen förärades med plåt, sällskap av kusin mfl. och sedermera ett centralt besök.
Söndag, och fortfarande lite tagen av miljöombytet har jag kraschat hos kusin.
Jag har spolat alla bra och dåliga ideer och kör nu mer på impuls. Så antagligen impulsåker jag hem imorgon redan.
Nu ska jag impulssova.

HÄJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!