Long nights

God day folks!

Jag känner att skriverierna avtagit nu på sistone.
Inspirationen har varit lite väck. Ungefär som en söndagsångestdag.
Men jag tänkte ta mig i kragen idag. Det kanske händer att jag ljuger en del
så att allt ska verka intressant.

Jag har brännt anletet under dessa soldagar. Fiskat våldsamt mycket.
I söndags  fick jag en tall på kroken.

Inträffelser under helget o veckat.
Ensam på uppdrag.
Fiskeriplaneringar.
Trallbygges-sidekick och stämsång i vanga ála´holmö.
Konfirmationsstunder i Hässjö.
Mammas dag firande!
Hojåk.
Matchning.
Hemligheter.


Nej sådär är det.
Uppdrag och neddrag.

Det var nåt sjukt viktigt jag tänkte dela med mig av.
Men det får vi ta nåt annat år.


Men vänta nu.

På måndag. vad händer på måndag undrar ni?
Jo då kliver jag i björnkläderna och stämplar in på bygget igen.
HLs sommarkatt har återvänt , med mer välpolerad päls än tidigare.
Det som är tragiskt är att jag enbart kommer jobba 44 dagar.
Det som dock är braigt är att vi numer har 12 h skift. LÅngalånga dagar.
Betyder också LÅnga långa ledigheter.

Det här blir nog bra det här!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!