Revenge

Åhoj!

Ja  vad ska man säga, det är ett rent och skärt under att man inte är mer skadad efter en tid på bygget. Skadad som i mentalt och psykiskt!!
Jag ska antagligen börja införa dagens Claesson. Det grövsta kommer dock redigeras till nåt mer smakligt, för hans värdighets skull. Eller kanske för min värdighet.
 
Men nu har jag avverkat helgarbetetet och får springa naken på stränder! Eller mer än oftast sker detta näckade på balkongen, då jag går dit när kroppen vaknat. Sådär någongång vid 13 tiden, då sol och den värsta cancerhärden tagit  sin pause. Jag ska försöka vända på smeten, men i detta sammanhang är jag inte en fast learner.

Åter till tråden ledighet.
Vid lediga stunder brukar folk göra det dom inte annars hinner med. Det ska snickras, tvättas, diskas, handlas, fixa bilen, underhålla barn, besöka svärföräldrar, påta i trädgården. Alla dessa nämnda faktorer har jag äran att inte behöva ta någon som helst  del utav.

Jag bor i ett hyreshus, alltså inget  större behov av snickeri. Fastän jag skulle vilja borra varje dag då grannarna nedanför verkar se det som någon hobby att göra om kök och vardagsrum till schweizer ost.

Därefter inga behov av gröna fingrar då gräsmattan är utbytt mot en illaplacerad balkong, dock önskar mina två växter lite mer omsorg. Tvättning och disk ignoreras i mitt fall. Barn och svärföräldrar har jag nog av i dessa semestertider då jag är omringad av mammaochpappabarn och  husvagnsmormorar . Bil, ja den vill jag inte ens tala om. Men jag kan och får köra den ( tillockmed 24 juli vill säga)

Under veckan ,signerat lediga stunder, skall jag bland annat på onsdagen besöka Gatufesten. Sundsvalls pride med stora snuffar. Jag och min vän strupen skall föräras bland pissljumma öl i plastglas, samtidigt som jag ska nicka ikapp till något coverband  som håller låda. Det blir nöten.Håller förövrigt  på att värva folk som kan haka på att sitta som nån som sålt smöret och tappat pengarna med mig. Kandidater?





Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Muriel!:) Yes, jag ska gå på gatufesten, ska inte du gå på ngn betaldag? Massagestolen gör gott den;p

2009-06-30 @ 14:31:09
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!