All I wanna doo

Pust.! Vilken tur, det regnar ute. Det betyder att jag inte sovit bort hela dagen och missat mitt vårdcentralmöte i onödan.
Jag hade ju planerat dagen så bra. Men det var innan jag satt och nötte serier till kl 4 imorse.
Har just diskat och på nåt konstigt, samt obegripligt sätt luktar mina nävar träoljebehandling?
Att jag själv går omkring och doftar fuktskada har jag sedan länge ignorerat. Men för sakens skull , kanske för min omgivning ska jag simma i karet .

Jag har lekt lite. Titta här. Främst edberg.




Kommentarer
Postat av: Ed

Fungerer ikke. Jag vet inte vad du har pusslat ihop och vad resultatet blev, men pa green house guesthouse (20 bath for en timma ;) )ser det morkt ut.



En annan sak... har bokat tid hos nagon helena pa hair och nu som ska fa ta sig an peruken. Vem fan e hon och vart tog var tjej vagen?!



JAg kommer hem nu!!!

2009-05-04 @ 16:52:21
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!