Det där är min pump.

Jag återupptog mitt samboliv under söndagen.
Anna och jag såg på gayfilm och galenskaparna.



Åh jag tackar gud för countryns alla ljud!!!


Vi somnade utslagen och vaknade till solgasset från ballen.
Det var inte bara en solig måndag. Det var en ledig måndag. En Annafyller21årsmåndag.
Efter omåttligt grattisplingande och ringande på annas mobil, kröp vi ur sömnen och planerade tårtbakeriet.
Morotskaka och hallon/björnbärstårta! Sucess.

På kvällningen kom fruntimren. Då hade jag och Anna räknat bilar. Druckit en kanna kaffe. Kollat på grannen
som trasslat in sig i parasollet. Löst 4 korsord.
Det var proppat på Annas glasade balkong. Musik och poop-historier från utlandet.

Flosklar som uppstod under kvällen:
Små luftgropar i intelligensen

Försöket att få upp intresset för fotboll..
"-Jag var och kollade på SDFFS match häromdagen. Men jag blev så fruktansvärt avsugen! "

 Magontet från utlandet.
"jag hade så fruktansvät ont i magen. Så jag fick åka till vårdcentralen och kolla om jag hade fått mozzarella!"
salmonella?
"jag har hört att man ska äta idomin."
Imodium kanske

Nu ska jag ringa LIN. Hon är hemma från ausssie!
GOODAY



Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hallå i lingonskogen! Jo, visst flyter det på! Än så länge. Vi bor i Timrå nu, mitt emot konsum, jobbar på telia i staden. Själv då? Vart bor du nuför tiden? Vad pysslar du med om dagarna? Trist att vara arbetslös :/ Hoppas det löser sig snart! Kram

2009-05-27 @ 09:02:07
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!