En plåga

HOLA!


En fruktansvärd
irritersam plåga. Den kallas arbetslöshet.
Detta gör att vardagskvaliten sjunker drastiskt återkommande varje vecka.
Har haft en "lugn" period nu, när jag mestadels bott hos andra.
Men igår förvandlades lustgården till ett inferno igen.
Vilket gör det ännu svårare att hålla nån sorts trevnadsmask.

i vart fall.


Han på Jc måste ju fundera om jag lider av nån sorts besatthet eftersom jag
är där och dräller var och varannan dag.
"kan hon inte fatta att sortimentet är likadant idag som igår?!!"
Nej, grejen sitter i att jag är pank. Men äger ett högt värderat presentkort
på just JC.
Just därför är jag där och tar på ALLT i butiken.
Jag köpte häromdagen en klänning som jag troligtvis aldrig kommer att använda mer än
nu på lördag.,

Förövrigt fyller kusin 30 idag! Grattis ponken.


[1979-05-07] DUDDA snäll och beskedlig,innan han pekar fingret åt mig på nyår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!