Hellre bortkörd och omkommen än bortkommen och omkörd!

But Hello!

Sitter och grundar dagen med the. Benen har fortfarande inte förstått att träning är bra för dom
och lever därför sitt egna slöa liv.

Igår satt jag och farsan och diskutera begravning, knackade kistor, vilka bullar man bör servera efter ceremonin mm.
Vet ni att en dödsannons kostar ca 3000 spänn att sätta in i tidningen?!
Det tyckte jag var synnerligen mycket!
Att en bergavning är dyr har man ju kunnat räkna ut mellan tummen och pekfingret, men små saker som river upp priset
ytterligare är inget jag tidigiare spetsat öronen åt.
Jag har sagt det till farsan att det blir sibyllakartong och en minneslund vid växthuset om han skulle knalla bort.
Uscha vad dyrt annars då.

Kaffe, birsta någon?

HEJHEJ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!