mitt liv som drogmissbrukare

Goddag!

Tillbaka till 59:an, det osar ost!!!
Det är resultatet av min hopkokstacogratäng jag gjorde igår. Äckligt god.

Helgen bestod också av tacos. Till viss del. Men det är så förbannade gott så
det gör inget. Jag är ju periodare när det gäller maträtter.
Pyttipannaperioden, Blodpuddingsperioden, fiskpinneperioden etc.
Det lutar åt en stark tacoperiod.

Har nyss varit och hämtat ut droger från farmacian här i orten.
Urinvägsinfektion deluxe. 3e gången sen december.
Nu får jag enbart dricka munskölj om jag ska supa till. Om ens det.
Men nej. Nu får jag ju ingen mer dispans. Vitmånadsklubben har gjort
avslag på förfrågningar.
Det räckte med helgen. Då var jag på kalas ju:

Kusin blev 30 stadiga.Mot ösd.  Farsan körde. Jag somnade.


Broder var med. Och hans baknacke.


Nej kusin, jag har inte tagit av din whiskey! ÄN.


hejhej

'
Fiesta.


Fredags Sonne!



Flax och Vaj


BÅL! Vem vill ha?!


En litten en...


En Stoor en...


Gavin Gorgeous. Lyser i mörkret.


Besviken att brösthåret inte var äkta.


Hejhopp!



Kommentarer
Postat av: madde

ja vem fiskade du upp i lördags? hörde nog att du sov i stan :P

2009-05-12 @ 21:42:08
URL: http://vulnerable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!