Svennebanan

Konkalong i kotteskogen!

Kissi har återvänt hem. Jag och Eva har haft delad vårdnad och brett hennes mackor under vistelsen.
Vi snugglade i min lya tills igår då pappa Eva kom för att hämta henne för en natt i lagga.

Vår kvartett hade sunemöte hemma hos polle. Cupcakes och vhs kanske låter  beigt, men det är lögn.
"-Sol i sinne, brun inne /Rudolf" -"Mamma, är du ledsen? - Nej, Sune. Mamma är rörd" -"

"Ser du något tåg karin!? Inte jag heller!"

"..Den yngsta kan gå som handbagage, det har han gjort förut"

Rudolf, vilken sjuk människa!

Fredagsmiddag hos Sjöppa. Ett helt schabrak av gäster.  Long time no seen-linn o elin-var där.
Muchos gemytligt.

Grattis än en gång ANNA! Vi firar på måndag. Du ,jag och Håkan!




Av någon vidunderlig anledning vaknar jag halv6. En lördag? Efter kalas..
Det finns ingen förklaring mer än att jag är ett bokstavsbarn.
Men alltså. Ikväll ska jag och resterna av gårdagen åka till Alnö. Där fortsätter sunekonferansen.
Eventuellt iförd bikini.


Nu ska jag dricka några kubik vatten och springa in i dörrkarmen, så jag plussar sömnen lite.

påspåretheay!



Kommentarer
Postat av: Kalle

Hahaha, PÅ SPÅRET HAAEY!

2009-05-23 @ 13:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!