2 days til takeoff


Hoj!

Jag börjar bli frustrerad över att oboyen inte vill blandas med mjölken.
Helvete, sjunk in då!

Min aktivitet har varit strängt nedsatt denna vecka. Detta gäller både den fysiska biten som det gäller hjärngympan och studerandet av humanbiologin.
Fet och olärd!

Jag kom på mig själv att jag inte grinat på ett tag, och försökte framkalla det med självömkan. Men inte ens det klarade jag av. När jag kommer till den här stressfasen intar jag ett stabilt apatiskt läge och gör därför ingenting.

vampyrskämt: YOU SUCK!

Nåväl, i helgen ska min faggabroder Lin bjuda till på mark och husarea. Vi ska slänga ihop plåtvis med lasagne och tillverka eget vin. Äntligen något att se fram emot i dessa tider.









Kommentarer
Postat av: Linn

Gulle dej!:) Jag känner igen det där apatiska läget!! Bli inte rädd om det blir en tårexplosion inom snar framtid:p Hur går det med bokande av stads? Tack för din informerande kommentar gumman:D Puss och Kram

2009-11-05 @ 08:38:07
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: hejamicke

värm mölken lite så blandas de bättre! ellr prova "rätt oboy"

2009-11-05 @ 15:46:42
URL: http://pellemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!