Samhall i Åre

Borta bra men bakfull bäst.

Igår återkom jag som ett stycke roadkill till mitt lilla hål. Jag hade svårt att prata som normalt folk och hade tappat kapaciteten att bilda en mening. Lördagskvällen slutade med popcorn och lingondricka och jag vaknade av att Åsa-Nisse levde rövare på burken.

Åre helgen är över, men ingen är utan ärr.
Levern fick ta del av konstant alkoholtryck.

Ett snölöst Åre fick besök av fyra snöbollar sent på onsdagskvällen.
Hela belwobyn var lika ovit som oss själva.

Samhall på Badet

Brädan fick vila och
vi begav oss till badet på Holiday Inn för att kliva ner till ett tandlöst ålderstadie.
"Mackan" fick en helt ny innebörd i ruschbanan.

Såklart så har Åre inte haft nog med dollars att framställa ett funktionellt omklädingsrum. Ett virrvarr av dörrar.  Så efter att jag var klar och skulle tippa ut och byta om (utan handduk eftersom jag såklart missat den detaljen) kommer spritt språngande nakenjanne ut mot damernas, inser jag att jag har traskat rakt in på herrarnas. Och vilka står inte där med ögongloberna, jo mawe och jonas.

Eftersom spriten gjorde att reaktionsförmågan ganska nedsatt , tog det ett tag innan hjärnan slog på skyl-dig-för-fan knappen.
Men naket ska det vara!
Pungkulsblottning verkar också vara det senaste.

Marcus skulle göra tacos på fredagen. Detta lovade han efter några groggar kvällen innan. Nu stod han inför ett dilemma då inte hans morsa var där med matlådan.
Såklart skar han tomaterna till klyftor igen.. ( matte)

Samhall på ICA

Lin åker i kundvagnen då vi ska ge stöd till marcus middagshandling och vem håller på bryter ihop av pinsamet? jo allas våran marcus.  Och detta är efter att han blottat genitalierna.
Vi gör allt för att vi ska bli ihågkommen och jagar marcus genom butiken.
Marcus flyr butiken och skyller på att han måste gå ut och kedjeröka. Att tillägga är väl att marcus inte röker.


Marcus sallad. bonapetit


Tro det eller ej så klarade jag mig helt utan skador detta år.
Däremot så fick Maweh en rövsmäll samt armbågsblödning. Vi vet inte riktigt hur detta gick till.
Jimmy kom hem en kväll med högerögat lika fet som en tennisboll. Hur detta uppkom är också lite på spekulationsplanet.

Torsdagskvällen på Dahlboms blev en flopp. Soprent på folk. Så jag var tvungen att provocera bartendern lite.
Fredagskvällen blev det Countryclub. Där var det mer liv i luckan.

Ett axplock av samhallbilder

   

    

                        

På fredagskvällen hade pappa jonas underhållning.
I 4 timmar var han speedad och vi fick genomleva Dansar i månsken av den högra kalibern.
Ni måste bara se slamspelle, och det gör ni bäst på min tub. Murielvonbronx!
sanslöst!

Jag hoppas att bli som folk snart igen.
Rock on!




Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, tokar! Roligt såg ni ut att ha i alla fall!:D PUSS

2009-11-30 @ 09:06:26
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!