Tropical


Ibland önskar jag att vara sjuk. Som i lördags tillexempel, då försökte jag verkligen framkalla någon, inte alltför dödlig sjukdom, kanske lite feber.  Sådär "febrig" att det är på näppen till att man orkar åka på shell och köpa snarr och läsk för att feberfrossa till någon skön åttiotalsrulle.

Jag försökte ganska bra tycker jag. Men sjöström genomskådade min fasad och brist på läkarbokens alla symptomer ( jag skulle frågat pappa om den saken) Så jag hade inte feberflaggan på topp för att hålla mig emot det gigantiska grupptryck. Detta bestående av två personer med öl och en jävla massa dansbandsmusik. Vi var tvungen att shota, vi var tvungen att göra detta till Pärleporten, vi var tvungen att dansa på stadens krogar!

Alltså, min kassa är sinad och eventuella matköp eller förnödenheter kommer med stor sannorlikhet att bestå av soptunnerensning nere på busstorget, knacka på grannen och kräva dom på mjölk etc. som jag aldrig lånat, sno äpplet på katedern osv. För här finns inget flis på kontot.

Iockmed detta kommer jag garanterat bli sjuk på riktigt!

Tänkte ta mig den sista mackan och hälsa hem!




Och enligt statistiken då:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!