Two cars behind and one to the left

Det enklaste sättet att förfölja någon på..

Nåväl.

Min hals har fått spel och reagerar dåligt på vanlig föda. Efter en helg med enbart flytande maträtter
har dess svalgomfång minskat och det krävs rejällt med muskelkraft att få ner makaroner och korvar.

Det flög förbi en fågel..


Chraa chraa!
Fåglar sägs ju vara duktig på att stuva ner föda i truten.

Men eftersom jag hatar fåglar och dom hatar mig ..

 ...Flög sattyget förbi och lämnade mig här med fortsatt hals skav!

Jag hoppas det går till sig imorgon för då ska jag upp och spinna klockan 6.30.
Här ska hals och spritsvett plågas ur min själ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!