dagens nyheter

Förbannade plåtsoppa.

Just nu är min högsta önskan att tomten ska släda iväg tidigare i år. Jag kan äta gröt, kall, varm, direkt ur tuben eller bara grynen själv om det så ska få den där röda skäggjätten att slänga på sig julemössan.
Jag gillar inte det där med oexistentiella väsen, men däremot så gillar jag skäggiga gubbar som skrockar.
Så säg åt grabbarna i renstallet att pinna på bortövers.

Helvetet bröt lös någongång vid 21 tiden. Jag hade hunnit med att slurpat i mig två portioner gulasch på oscar och såklart samma mängd GB. Varannan sked soppa, varannan öl. ( missförstått vatten)
Som vanligt när man går in för att bara vara lite slapp och knäppa upp byxorna, fick denna kväll ett mer turbulent slut. Så pass att vi drog oss till stans enda uteställe och drack ubåtar.

Frustrationen som jag vill komma fram till är att jag för andra gången blivit av med min mobil.
Det är som att vi repallerar när vi väl ska ut och dansa och göra nåt tillsammans. Så idag har jag gjort hopplösa försök att åtgälda denna skada. Fruktlöst, mobillöst!
Jag hoppas att den som tog den blev riktigt nöjd. Jag har en fantastisk bakgrundsbild. Att inte tala om dess funktion att slå av sig när den vill.

Men om den hade för avsikt att skrämma mig, för att inte ta den för givet, så har den lyckats. Däremot så finns jag här med öppna armar om du min sony vill komma hem!



Det känns som söndag!




Kommentarer
Postat av: Linn

2009-10-23 @ 17:16:43
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Linn

Frustationsinlägget godkänns! Varför innebär mobiler nästan mer trubbel än att fungera som ett underlättande redskap?



Jag har en skitmobil nu men vågar jag byta till en bättre om den skulle vilja byta ägare under en utekväll på en nation?



Puss!

2009-10-23 @ 17:20:29
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!