Fleetwood Mac

  • Något gammalt
     
    Go your own way, med Fleetwood Mac
    Högst berikande band. Kan ni tänka er den låten när jag stegade ut här i morgonfrosten med lysrörskroppen för att hämta posten.
    Skulle inte varit skam att sett dem på Globen.



  • Något fått

 Pappas JAG 6000 -76a original. Går mer under namnet popniten!
Bättre träningspass får man leta efter. Take a ride on my discostick!

        

  • Något lånat 

     
       Badtunnan i Skälskön
     Fylleslag deluxe. Frågan är om vi har 
       tillåtelse att låna den igen.

 

  • något blått

     
      Sonic på sista april.
       Så blåögd, så full!
     Blå vill jag vara igen.







Kommentarer
Postat av: Ida

Du skulle ha varit med mig på fleetwood i lördags Marre! :D Puss!

2009-10-14 @ 21:18:29
Postat av: M

Hey idis:D JA! jag skulle ju ha gjort det. Djävelberg. Antar att det var bra?



Måste ses nästa gång ja är in town.

Pusss!

2009-10-14 @ 23:28:06
URL: http://maryon.blogg.se/
Postat av: Lin

fan vad kul att spana in din blogg när jag kommer ihåg. jag å leez funderar på att kinesa hos dig nån helg så be prepared!

2009-10-16 @ 12:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!