freedom


Oh, look at the time…. The big hand says Fuck, and the little hand says Off….. Good thing there’s not a second hand. I’m goin’ in.
-hank moody

Så hade det stått på min dörrmatta om jag ägt någon, mest troligt hade det stått på mattan i ingången till min kåk...också det om jag hade nåt hus.
Såklart ägs ingen härlig timmerkåk och jag får helt enkelt nöja mig med att blottlägga texten för egen intern vinning.

Strålande onsdag. Det betyder två  dagar till mitt livs första tenta. Röv!
Jag är ingen provtjej. Som på jepordy..i regel kan jag inte svaret, men när det klargörs vad det är har jag en förmåga att fylla på med onödig fakta som jag egentligen inte vet vart det kom ifrån. Detta idogt blickande på discovery. 

Något som jag inte heller vet vart det kommer ifrån är denna förbannade ryggvärk. För det kan inte bero på franskan jag small i mig igår, det hade ställt tydliga krampsymptom på kistan. Antagligen beror detta skott i spinalen på tvbänksförlust. Man får ha teleskopnacke för att kunna se på burken som ligger och skäms på golvet.

Nej nu ska barmen röra på sig, jag tänkte köra en nakendans och hämta tidningen.
Vi startar dagen med A flock of seagulls.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!