Vintertid- När punken är som kallast

Att ha eller inte ha skallebank? Det är frågan.

Just idag blev valet
att ha. Tillsammans med sina självförvållande drullehandlingar, så dunkar det på ganska friskt i kolan.

Men jag tror det börjar avta nu.

Tomten kom faktiskt förbi mitt krypin, betydligt snarare än jag trott.
Dock var den av kvinnligt format med vanlig toppluva och resväska.
Hon skrockade inte heller, men det gjorde ingenting för i hennes säck plockade hon fram min
gamla trotjänare.
Vad är oddsen?
Eftersom den bott ute i regnet inatt, ensam och kall så har jag bäddat ner den nu. Putsat skärmen lite extra och gett den utrymme att återhämta sig från denna pärs.

Såklart anlände tomtegumman lite sent i den bemärkelse att rikslarm om min lille väns kidnappande, spridit sig så långt att den numer är spärrad och ickeanvändbar.

The glorius life of Mary.


snart gör vi bokslut för sommartiden.
som sagt, plocka in utemöblerna.
Det blir alltså mörkt, kallt och man får plussa en timme till sovbanken!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!