Wodka

Kalle och jag vi är goda vänner fastän mycket olika.

Kalle dricker wodka jag bakar cupcakes

Kalle äter köttfärslimpa jag äter Sej

Kalle promenerar jag småspringer

Kalle har flickvän jag är singel


Alltså!
En bitter måndagkväll häver han ur sig att han ska komma hit och göra husrannsakan.
Sedan tidigt på tisdagen stod han här. Blåstbiten, spritsugen och rastlös.

   

Jag hade så storsint slängt ihop lite kalorifällor till detta stundande projekt.
Projekt kalle.

Jag visade honom staden, och vi dregglade över alla gravt snygga snöoutfits!
Vi käkade en fläskig måltid på pause. Lanade och lyssnade sönder Highwayman, igen!
Därefter var det dags för shopping. Virkesshopping!

 
3,5or, tysksprit, och partysoda!
..samt julmust och russchian.

Resultat! Grogg möter muffin en tisdagkväll



Resultat 2: Kalle, That 70´s Show , muffins!



Resultat 3 : Vi spelar poker! Vi?!!!


Kvällen urartade vid 12 snåret..

Dagen idag vandrade vi runt Frösön. Kalle fick kalsongskavsår.
Sedan åt vi på Tages och nu tar vi sista groggarna innan Kalle åker till hembyn igen.

Just nu ser jag på californication och Kalle ser på Nitrocircus. Vi har en levande kompisrelation!

Snart åker Kalle hem.

I detta inlägg har jag skrivit Kalle 12 gånger.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!