is it money, is it fame


Föreläsningen idag började klockan 13.15. En perfekt tid att komma för sent till. Men tji fick ni!
Jag, person med retard license, kom faktiskt i tid.
Man kan tror att det skulle vara en omöjlighet att komma för sent  till en sån fantastisk latmasktid, men i min värld kan det omöjliga bli möjligt!

Återigen hade vi Lasse på dagens genomgång och jag måste verkligen lägga band på mig själv för att inte garva åt allt han säger. ALLT!
Idag kände jag att jag var på väg att blåsa av djupa kvacksalvor när vi talade om musklerna . Men vad är roligt med myofibriller?! inte ett skit.

Men perfekt!
Sitter och äter och hade just öppnat svartvinbärsdrycken jag köpt, vad händer?
I min släkt är vi experter på att sätta i halsen och spilla. Gärna samtidigt.
Jag sitter inte här och kvävs nu.. men däremot har vi en ett niagarafall från bordet. Mitt obehandlade sådant. Det ser numer ut som urinringar på köksbordet. Jag hade nog hellre satt kycklingen på tvären.

Efter mat nalkas träning därefter plugg. Men detta är såklart lösa spekulatoner, på fall att jag inte orkar med nåt.
På så vis slipper man besvikelsen över sin otroligt slapphänta planering.


Reaktionstest karlstad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!