IVP 09

Goderkväll!

Andra veckan i blåshålet är snart genomförd.
Klockan är 21.12 och campusvägen 15 J har varit livlig!
Jag har gastat och åmat mig på golvet. Rivit mitt hår och gjort stående ovationer till mig själv.

Datorn är numer uppkopplad till omvärlden! Och teven fungerar smärtfritt där den står på golvet.

Jag har lite svårt att greppa nån kvalikativ resumé av mitt liv här uppe hittills.
Nollningsveckan är luddig och framförallt har minnescentrat kollapsat en del.
Detaljerade återskapanden undanbedes.

Rensade kameran på lite olika bilder som knäppts. Inte många.
But still.

..faktiskt inte många alls , ser jag nu.

Dom internationella motståndarna


Idrottsvetarna, IVP inför flottrace på lördagen. Fokus pojkar.


Vandrar genom östersunds gator med hemmasnickrade skepp


IVP, de röda. Vi kör genomgående blodrött och helium.



Flottracet kördes i Storsjön. Vi hade lagom press på oss att klättra på stegen i detta moment.
Förra årets Idrottsvetare sjönk som titanic och kom först bakifrån.
En hård nöt att knäcka.

Såklart tog vi en stadig sista plats i år igen, för att inte bryta någon trend. Men tappra var vi!
En smärre missbedömning på flytkraften samt besättningens kaggar gjorde att vi kapsejade 
efter 5 meter.


Veckosummering:
Jag ingick i Det rosa laget, Team Bolt.
Det var rumplekar, säckhopp,mjölgrävning,galggång,skottkärror, kolaremätning,skotsk fylla,stövelkast,plankmaraton, blindsill etc etc.

Också där kom det skära laget sist.

Men jag vann klädsträcket. Av med trasorna och bilda längst linje.
Viktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!