Klen





Hattifnattfesten blev lyckad!
Jag själv gjorde entre när de andra ätit sig feta , men jag vidhåller att fint folk alltid kommer sent. I renn kaos fick fick jag inte utlopp för min kreativitet vilket gjorde att min hatt saknade allt. Inspiration, coolstatus, unik uppsyn etc. Jag fick alltså inte vinna någon medalj.
Det gjorde egentligen ingenting eftersom jag senare på kvällen åt upp Andreas chokladmedalj.

Hemfärden under fredagen för den avslutande matchen, slutade med vinst 4-0 och seriesegrare i div 3 gör att vi tar klivet upp i 2:an. Med det avslutet ligger min matforskarriär i bagaget. Numer ska jag försöka smila in mig i nåt ösdlag här. Ligger enbart på tankenivå so far.
 
Men det är kanske nu man ska skola om sig. Jag tror inte på att det där med att desto äldre man blir så är det kört! Det är en inbillsk myt som förhindrar såna stolpskott som mig för att bli bäst på riktigt.
Jag har planer på skidor. Längdskidor.
Jag åker iförsig inte alls lika utpräglat som Mogren fastän vi kanske svär likamycket, men jag tänkte se hur många stavtag jag behöver innan jag knäcker dom som benpipor. Högst intressant.
Mitt huvudmål med den här plankhistorien är att jag ska delta i halvvasan. Toppluvor, råttfällebindningar och litervis av blåbärssoppa är ju en dröm! inte sant.

Jag somnade vid 4 igår, fastnade först för några hojpojkar på teven sedan låg jag och halvblunda till en fransk film. Den handlade om en liten 8årig kille som trodde att han var tjej. Men bakfull som man var fanns inte handlingskraft till att zappa mig svettig. Inte heller att stänga av teven som luktade bränt bildrör när jag slog upp ögat idag.

Måndag igen, tacka gudarna för en ledig sådan, och jag har betalat en massa räkningar som ligger och blir röd. Blir det mer dyrgripsböcker hoppar jag av, det är inte hälsosamt för någonting!

Nu lider jag av hunger och ska göra en rajd i diverse matskåp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!