Locomotor System

Saker man kan glädjas åt denna vecka.
Vi går enbart 3 dagar.
Jag har gjort matlåda så det räcker till alla städers alkoholister.
Redan nu skiner solen, och det vore astrologiskt omöjligt till mer regn.
Jag har fortfarande 1 gratis pova-på-vecka på step in

Mindre glädje
Svininfluensan verkar ha nåt in till mitt bohag, rödögd och hostgalen!
Jag har inget fordon. Det betyder att man får ta taxi vid storhandling.

Det räcker med dessa två på minussidan för att spola bort nåt sorts glädjande smil.
Det slutar antagligen med att jag äter ut hela frysens innehåll i brist på annat för
att få kroppen 70 % immunförsvar att rensa bort snor och skit.
Så alla nerpundande Gösta och Åke får helt enkelt bli utan middagar.

Vem säger att man får dålig aptit vid sjukdom? Den teorin stämmer inte på mig.
Djävelberg vad förbannad jag blir!

Nu börjar jag om 30 minuter. Perfekt. och svettig är man..
Dont push on ma fuckyo butt´n




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!