Ibland blir det bara för mycket.

Hootie hoo!

Ibland kan det bli för mycket av något.
Men för lite av nåt annat.
I helgen ska det bli lite mycket snöstorm. Det kan hända att det blir för mycket av julmaten också, och bara lite alkohol. /Stora glas och små shotar. Men mycket promillehalt/ 

Men jag har för lite av slanten och för mycket ledig tid. Därav ett smått konto och lite krogaktivitet.
Jag har för liten Tv också, och för stor soffa. Men jag har en liten större säng för att kompensera ett mindre vardagsrum.

Litet, stort, mycket. Snart är det mycket Jul. Mycket mer än igår.

Men kan aldrig bli för mycket av mig och sjöström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!