Plura


Hej!

Världen hallå hallå
..Nu börjar jag äntligen komma ur förkylningssvängen. Peppar peppar.
Och peppar har jag ätit. Sniffat, inhalerat, sugit på! eller är det vitlök som är bra?! Jag vet inte så noga. Så djävulen ta den som kommer och hostar på mig.

Jag känner mig ungefär i lika bra form som mitt bilbatteri. Urladdat och helt slut!
Appropå min räcergolf så har folk en förmåga att provsitta mina säten utan min närvaro. Utan min bilnyckel kan man säga. Det är 3e gången det är inbrott i den. Men jag får inte ens ökad hjärtrytm längre. Det är som att hacka pärer i landet. Lite jobbigt men det går ju.

Den här gången har någon barhudad sak stulit min gamla jacka, med den försvann också billaddaren samt folkvagnshandboken. Så vi kan säga att en immigrerad familj fick tre paket att lägga under deras tall och på bönemattan. Just nu generaliserar jag lite bara.

Men den enes glädje är en annans sorg. Jag lämnar härmed alla dörrar öppna. Det finns inget mer att ta förutom skalet och mina feta fälgar.

Idag ska jag baka Rocky roads, och sedan åka och slå på lite smalben. Hoppsan vilken dag!

Plura han kan det här med logik.




Kommentarer
Postat av: mr X

hehe! kan man annat än skratta.

plura=kung

2010-12-16 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!