En tid


Charmen att vara jag. Det ska jag ta och berätta om.
Jag är envis, på gränsen till dumdristig.
Förvånansvärt tolerant och oförstående naiv.
Jag spottar som en hanfräs och kkurrar som ett kattunge.

Jag har dragit på mig nästäppa och ögat har bildat dubbla linser eftersom jag traskade i
den sibiriska miljön. Del 1 av att inte vara smart.

Något som värmde mig, förutom dom litervisa koppar kaffe, var att jag faktiskt klarade
psykologitentan. Därför kostar jag på mig en kväll på afterworkbuffén ikväll.
Anna fyller halvgammal och jag ska hetsa henne till våra specialubåtar. Del 2 av att vara smart.

Är tillbaka i gamla gängor i byn som tar patent på kallblåst. Har redan ensamhetsproblem efter att ha fått skedat mig igenom tider med vänner och ovänner. Men snart vänder vinden igen för att låtsas vara fräsch i flåset och sparka boll, som farmor skulle ha sagt. Åter till sundsvall mountain på lördag. Jojolivet.

Björnpuppan är på nu kör vi. Del 3 av att vara smart!





Kommentarer
Postat av: Linn

Hey there cutiepie!:) Hörde att du flytt kalla Ö-sund?! Vad har du nu i kikar'n måntro?:D

Puss!

2010-01-20 @ 00:42:55
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!