Skapa

Godmorgon!

Ja det här med skapandet har jag lagt på is. Ganska mycket är egentligen lagt på is.
Så nu sitter jag här och fiser på hälarna.

Jag blir inte ens irriterad över förkväll längre, och då måste jag medge att det finns otaliga problem.
Men jag är en djävel på problem, och skapar nya för att lösa dom.

Nu har beslutet tagits och min lilla vrå på 25 kvm skall gå vidare i ledet bland studenter. Så om cirkus
2 månader står man som bostadslös och är naken och fri på alla sätt. Jag köpte ju ett par skidor för någon vecka sedan, för Gunde Svan kom ju långt. Så på med trikåerna och lite slem i anletet så ska vi se hur situation stockholm kan annordna en pinnhydda till min barm att förmultna i.

Men det som inte löses idag kan ju lösas imorn, och det är precis min melodi.
Det som står i agendan för stunden är Skoterns julafton. Ja ni hörde rätt.
Det ska brännas soppa och alkohol i helgens snötrucksevent. Samtidigt som mina IVPbuddies är i vemdalen
och är full och galen. Det svider lite att jag inte är där och bidrar. Men med facit i hand så betvivlar jag att resultaten blivit annorlunda med min närvaro.

För att få livet i balans analyserar jag gärna andras situationer, och livets gång och karaktärer kan inte sammanfattas bättre än i Småstadsliv. Fy fan vad jag har garvat käften av mig till stånk tommy och varghatarörelsen. Ja, att sitta med morgonrocken och en kopp rivigt kaffe till dessa njutare gör att jag kan fortsätta mitt orörliga dagsverk.

Nu ska jag spå i min kula för att se om det blir nå snurr på verksamheten.
tafatt inlägg från en tafatt krokodil.





Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, då är det illa om du inte alls blir irriterad av att se på förkväll!! Muriel, jag hejar på dig och tror att du tar de rätta besluten för just dig just nu! Gå på magkänslan...du skall inte komma ner hit du å rå?



Puss på krokodilen

2010-01-26 @ 23:38:10
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: L

Problem kommer från grekiskans problema som betyder det förelagda, uppgift. Många använder ordet i betydelsen svårighet, andra ser betydelsen utmaning.



Problem är en situation som uppstått som gör det svårt att nå ett uppsatt mål.



Det vanligaste sättet att få nuläget (ÄR-värdet) och målet (BÖR-värdet) till samma punkt är att försöka ändra nuläget så att det stämmer överens med det uppsatta målet. Problemet kan även elimineras genom att målet flyttas till nuläget.



hur svårt kan de va? ;)

2010-01-28 @ 16:09:05
Postat av: M

ren psykologi, vi gör att vår handling stämmmer med vår tanke, så dom går i linje!



vi får se hur jag tacklar det ja;) tack för din upplysning.

2010-01-29 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!