coming home to you

Morsning!

Uttorkad. Varje morgon vaknar man som ett litet torrt mjällflarn i sängen.
Jag förstår inte. Igår smörjde jag in hela jävla anletet med helosan. Tänkte att det kunde göra mirakel.
Men när jag vaknade var jag bara som ett segt chips..kan man säga.

Tillockmed snoret är som intorkat.

Jag har nog aldrig varit så råtorr som jag är nu, någonsin, under vintertid. Vafan betyder det här.Är jag påväg att fjälla bort?

Nog om det.

Snart är det dags. Jag ska spränga en bank och köpa en lya. Jag uppskattar att det kommer ske i slutet av månaden. Jag är inte så spänd direkt, allt är uträknat i minsta detalj.

Så för de som inte har köpt julklapp till mig ännu..så önskar jag mig en soffa och en fet tv.
Tänkte att det var dags att skilja sig från min ungdomstv på 14 tum.

kaffetörstnad.
3274481, Getty Images /Hulton Archive



Kommentarer
Postat av: Jocke

haha! Helosan är för övrigt en djuriskt överskattad produkt! Kom in till mig på Mjukhud i Birsta så ska jag trolla fram en salva som får din nuna att skina...

2010-11-30 @ 14:42:06
Postat av: M

Ja skratta du jocke! Detta tillstånd är inte det minsta roligt. Men det är tur du kommer med alternativa lösningar så jag slipper vara lika glödvänlig som en fnöske.

Mjukhud sa du, jag kommer på besök inom kort!

2010-12-14 @ 14:02:26
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!