Pompa din Rompa

He he heey kanin!

Det blåser smågrisar ute, fast solen står och piskar lite strålar.
Jag försöker ta mig an pappersarbete samtidigt som jag funderar vart fan min plånbok är.
Efter som mitt rörelsemönster den här helgen varit landskapsomfattande så är det svårt att luska ut vart fan man "hade den sist". Vilken bedrövlig fråga förresten.

Träningslägret, blev enbart en cuphelg i härnösand. Vi spelad grymt. Och det känns idag. Fast att vi inte gick vidare och vann var ju riktigt retligt. Målskillnad fällde oss från säker cupseger.
 Jisses amalia vilket kroppsslitage jag lider av idag.

Förutom bollsparkning, klackade man som deltagare på misshotrodshowen. Mäkta trevligt och man kände sig som statist i jämförelse med alla väldresserad kvinns som skulle vara med. Jag tror jag sprang fram på scenen!
Som sagt be quick or be dead. Jag dog ju visserligen inte och ångrar faktiskt att jag inte drog ner på ljusårstakten som mina kalvben drevs av. Men gör om gör rätt. En erfarenhet rikare!

Nu ska jag ut och skruva av stödhjulen från hojen och försöka göra något annat än titta på dumburken.
Nu hoppas jag på jobb, annars siktar jag snart på ett dystert liv som husfru.

Ha en trevlig dag! Woop woop


foto: Emmeli Åslin




Kommentarer
Postat av: T.F.F.

nice bild :) men vem e sexigast?? hmmmmm, lätt! längst ner till höger. SÅ KLART! som petter skulle ha sagt

2011-05-27 @ 03:09:34
Postat av: M

haha, ja jag kan ju inte stoltsera med att man är bildfager. Men man lär sålänge man lever har jag hört.

Jag misstänker att jag nog har en mer sexig insida! haha

2011-05-31 @ 11:41:45
URL: http://maryln.blogg.se/
Postat av: Albin

Hej hej ;D vilken snygg blogg =D



Hur mår du då? =)

2011-05-31 @ 12:46:25
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: M

Helloe! Trots lite uppdateringar och engagemang, bugar jag till din komplimang. Jag mår alldeles ypperligt! och du nallou?

2011-05-31 @ 21:04:43
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!