the stranger song

Woop Woop!

Mariga Mary
det är ju jag det.
Har konstaterat att jag blivit redigt blödig när det kommer till nattjobb. Det höll verkligen på att resultera att någon på väggrenen fick offra både ben och ryggsäck! Fy fan.
Nästa gång beställer jag färdtjänst.

Jag hatar när jag inte har kontroll, eller vetskap om vad som komma skall.
Jag är lite grann i den sitsen nu. Jag behöver en viss planering för att kunna sätta sprätt på min spontanitet däremellan. För att inte tala helt i tungor gäller det såklart mitt arbete, Min mellan-två-jobb-situation är inte ultimat för mig.

Jag har faktiskt hunnit bli nervös också. En ivrig tanke som brände i min skalp gjorde att jag anmälde mig till Miss Hot Rod tävlingen under lördagen. Skitkul just då, men nu är det mer som en bakfylle-ågren över det. Kan bero på min dåliga förberedelse inför detta. Jag gillar inte halvdana saker. Ska det vara ska det vara! På riktigt.
För jag vill ju inte förlora för att jag missade en sko hemma eller nåt.

Det är tisdag och jag är nyhungrig. Nattens, eller morgonens, wok samt daimstrut är ett minne blott i tarmkanalen.
Vissa tar ju en mosbricka och en korv till efterrätt. Eller hur var det nu Henke?
Tur att jag har tacosrester kvar som jag ska sätta tänderna i.

Nä, nu ska jag minsann kolla när min slanggurka växer.


Fina flicks! Snart ses vi igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!