Skamlös



..på något jävla vänster skulle jag skriva om den här serien ovan, men kom in på
googles översättningsida och fick leka 14 år igen, med kvinno/mansröster som lätt kunde spela upp mina påhittade haranger på diverse språk. Väldigt lättstimulerat och föga humoristisk denna tid på dygnet.
Jag ringde genast simon och lät min nya upptäckt hålla honom sällskap på jobbet. Om den var delad vill jag inte debattera.

Ja just, shamless. En ny serie som ska försöka ro mig i land. Vi får se om den håller måttet!


Godnatt wankers!




Kommentarer
Postat av: Anna Nyhm

Den håller måttet! (Shameless!)

2011-08-24 @ 06:35:56
Postat av: M

Kanon! A bra rättelse där :P SHAMELESS var det ja! {-:

2011-08-24 @ 13:39:04
URL: http://maryon.blogg.se/
Postat av: Dan

William H Macy förtjäner varenda Oscarsstatyett dom har där borta i Amerikatt, för denna roll.

2011-08-24 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!