Thursday

Hej Spiderpigs!


vad är det för dag idag? Ingen jävla discodag kanske, men tillika Löndag!



Jag hade hoppas att det gick att bota tandvärk med ett redigt bigboyskrov. Tyvärr gick inte den rotfyllningen till historien den heller.
Sen att dom vägrar ta mitt samtal på folktandvården samt att tandfén givit mig taskiga gaddar, gör att jag får evighetsvänta till att jag får komma in på koll och reperation!
Jag gav upp.

Vaderna har också givit upp en smula, tack vare gårdagens träning. Tur att det inte är alltför påfrestande att rulla runt från rygg till mage i sängen.


Saknar farmorn nu <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!