All the Small things

Tjohoe!

sover men är ändå vaken
, för det kan inte finnas någon annan simpel förklaring till varför jag hela tiden känner mig bakfull av trötthet. Jag har inte ork till att göra något, kommer i hatisk trans och ringlar ner mig i valfri säng/soffa. En ond cirkel!

Det är sol ute folk ligger och bränner på inför den riktiga strandpressen, samtidigt som jag sitter inne och kollar på håll från min sängkant. Det här med värme är ju egentligen inte min grej och också en av tingen som gör att jag sliter mitt hår när man väl ska somna in. Rena rama bastu.

Hur som haver, från sömnlöshet till små saker. Kusin min skickade ett mms här på förmiddagskvisten och med ens hade jag gått från zombie till puppyeyes. Den första bilden föreställande kommande generation Johansson( mellergård) hade leverarats. NAW! Jag fick kraft och sitter härmed och kurrar med en skål gröt. Mycket spännande. Fy fan vad ja ska lära denne ungen allt! wohoooo

Från det ena till det andra var jag på Street Meet denna helg. En helg som var fruktansvärt efterlängtad. Jag kände lite grann att "Show no mercy"-stilen var det enda rätta . Men det fick jag snabbt krypa till korset med eftersom det blåste tornado och var kallt utan dess like. Det var filt på filt vid grillningen. Och grillningen slutade med att vi stod som vargar runt maten innan vi äntligen kunde få tugga i oss middagen!  Lite cadillacglid och span fick avrunda kvällen. Polisen körde på nån intern razzia och kanske tävlade om hur många de kunde dra i örat och propagerade med spritmissbruk. Inte en öl fick sugas på i lugn o ro utan att plånboken skulle få vädras. Typiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!